Data
15 de June de 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients d’Alacant per a analitzar propostes relatives al servici i presentar noves actuacions

  • El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals de TRAM d’Alacant
  • En la reunió es van donar a conéixer les obres que es realitzen per a completar la modernització de la Línia 9 i el projecte de la futura Estació Central

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha celebrat una reunió del Comité de Participació de Clients de TRAM d’Alacant per a fer balanç del servici que es presta de manera habitual i els presentar els nous projectes previstos.

La reunió ha comptat amb la presència del director gerent d’FGV, Alfonso Novo, i de diferents entitats i persones usuàries habituals dels servicis de TRAM d’Alacant.

En la primera part de la reunió s’han analitzat els resultats de les enquestes de l’Índex de Satisfacció del Client (ISC), elaborades en TRAM d’Alacant. Estos estudis permeten conéixer l’opinió dels usuaris i la seua valoració que en 2023 va aconseguir 8,70 punts sobre deu.

També s’han donat a conéixer els servicis especials de Fogueres, així com el servici nocturn del Tramnochador previst per a enguany.

En l’apartat de projectes s’ha adonat de les obres de modernització de Línia 9 (Benidorm-Dénia) que conclouran al final d’este mateix any.

Al seu torn, s’ha presentat el projecte de l’Estació Central del TRAM, les obres del qual començaran abans de final d’any.

En estes sessions de treball participen usuaris habituals i representants de diferents entitats de València i Alacant per a analitzar i debatre sobre qüestions del servici de transport ferroviari que oferix FGV.

L’eix principal de la reunió ha sigut els mitjans necessaris per a garantir la major autonomia possible i avançar cap a la consecució de l’Accessibilitat Universal. En este sentit, s’ha anunciat que s’ha completat la instal·lació del sistema Navilens per a persones amb discapacitat.

Com funciona el Comité

El Comité de Participació de Clients està format per un màxim de 15 membres i funciona com a grup de treball, assessorament i debat on, amb un orde del dia previ, es promou una interacció entre empresa i clients per a tindre major compromís i complicitat.

La composició del Comité està obert a entitats que participen en funció del contingut o l’orde del dia. En esta ocasió han assistit representants d’Once, Fesord, Universitat Miguel Hernández, Cocemfe, Associació Veïns El Cabo, Tyrius, Avacu i tres usuaris habituals del servici de TRAM d’Alacant.

Per part d’FGV, els temes a proposar s’extrauen del conjunt de reclamacions i suggeriments que es gestionen en l’empresa, els citats informes de satisfacció del client, les enquestes i sondejos demoscópics, o aquells temes que, dins dels objectius i accions de l’empresa, interessa exposar a debat.

Notícies relacionades

24 - 04 - 2025

La Generalitat amplia fins al 31 de maig el termini de validesa de l’actual targeta de transport jove gratuït per a garantir la recepció de la nova Móbilis30

El suport de cartó podrà utilitzar-se durant un mes més per a garantir que tots els sol·licitants disposen de la...
16 - 04 - 2025

La Generalitat condiciona dos nous accessos a l’estació d’Adif d’Alacant en la zona d’obres de la futura Estació Central de TRAM d’Alacant

Els dos nous passos complixen amb els estàndards de seguretat i accessibilitat universal i estan situats en costat sud, al...
21 - 04 - 2025

TRAM d’Alacant va arreplegar 2.494 objectes perduts en 2024

Els usuaris perden una mitjana de 7 articles dia, sobretot carteres, moneders, motxilles, DNI, passaports i claus El protocol d'actuació...