Atenció al Client

TRAM d’Alacant compta amb un Punt en l’estació de Luceros i un Espai en l’estació de Dénia on es poden realitzar o atendre, entre altres, els serveis següents:

  • Informació al client: Horaris, tarifes, itineraris i, en general qualsevol tipus d’informació d’interés.
  • Gestió de carnets propis: Altes, duplicats, restauració, renovació reactivació de família nombrosa/monoparental.
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
  • Gestió i cobrament de suplements.
  • Justificants en cas de retard de trens.
  • Sol·licitud de factures.
  • Consultes sobre targetes sense contacte.
  • Recollida d’objectes perduts.

Horari d’atenció del Punt de Luceros

  • Laborables de 7:30 a 14:30

Punt del Client de TRAM d'Alacant

 

Horari d’atenció de l’Espai de Dénia

  • Laborables: 7:30 – 21:30
  • Dissabtes, diumenges i festius:
    • De l’1 d’octubre al 8 de juny: de 10:15 a 18:00 hores
      • El divendres 29 de març, el dilluns 1 i el dijous 11 d’abril tenen horari de festius.
    • Del 9 de juny al 3o de setembre: de 12:15 a 20:00 hores
Espai del Client en l'estació de Dénia

Telèfon d’informació 900 72 04 72 – Gratuït

Telefona i consulta tota la informació dels nostres servicis:

  • Horaris
  • Tarifes
  • Gestió dels objectes perduts
  • Llocs d’interés i esdeveniments
  • Activitats d’oci i cultura del TRAM d’Alacant

Horari d’atenció

  • Laborables i dissabtes: De De 7:30 a 22:30
    • 27, 28 i 29 de març: S’amplia l’atenció telefònica de 22.30 a 3.45
    • 10, 17 i 20 de juny: S’amplia l’atenció telefònica de 22.30 a 3.30
    • Del 21 al 24 de juny: Servei ininterromput.
    • Del 25 al 29 de juny: S’amplia l’atenció telefònica de 22.30 a 2.30
    • Els divendres i els dissabtes de juliol i agost i la nit del 14 d’agost, servei d’atenció ininterromput.
  • Diumenges i festius: De 8:10 a 22:00