Data
24 de February de 2010

FGV Alacant ha entregat els premis de la quinta edició del concurs de dibuix ‘Nadal al TRAM’

 


 
ganadores Nadal al TRAM 2009
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) – TRAM Metropolità d’Alacant ha entregat els premis als sis guanyadors de la quinta edició del concurs de dibuix ‘Nadal al TRAM’. Prop de 250 escolars de diferents centres educatius de la província d’Alacant han presentat els seus treballs a esta nova edició d’un concurs convocat per a afavorir el coneixement d’este transport públic entre els més menuts.
 
L’entrega de premis es va realitzar per ahir la vesprada, en l’estació de Mercat, en un acte en el els guanyadors van rebre un diploma acreditatiu, un lot de productes del TRAM i una bicicleta. A més, tots els xiquets assistents van ser obsequiats amb entrades als parcs temàtics de la província. Xicotets i majors van disfrutar després d’una entretinguda berenar.
 
Els guanyadors d’enguany han sigut: En la categoria de 3-4 anys, Marta Zurita (4 anys) del C.P. El Fabraquer; en la categoria de 5-6 anys, Valentina Guijarro Nahornova (6 anys) del C.P. Gabriel Miró; en la categoria de 7-8 anys, Gabriel García (7 anys) del Liceu Francés d’Alacant; en la categoria de 9-10 anys, Sonia Martín Vázquez (9 anys) del C.P. Sant Josep de Carolines; en la categoria de 11-12 anys, Mª Jesús Álvarez Moreno (11 anys) del C.P. Els Ametlers i, en la categoria d’Educació Especial, Mario James Lannie, (14 anys) del C.P.E.E. Assecant de La Vila Joiosa.
 
Un jurat compost per membres de la direcció de FGV ha seleccionat els millors de cada categoria. Els treballs guanyadors han servit com a base de la imatge de la campanya de Nadal de TRAM Metropolità d’Alacant.
 
També van rebre un premi Aaron Albujer i Esther Moncho, en la categoria específica per a fills de treballadors del TRAM.
 
Exposició en Mercat
‘Nadal al TRAM’ és una iniciativa integrada dins del programa NanoTRAM escolar que es dirigix al públic infantil amb edats compreses entre els 3 i els 12 anys per a fer reflexionar als menors sobre els avantatges d’usar el transport públic. Tots els dibuixos participants romandran exposats en l’estació de Mercat fins al pròxim 7 de gener perquè els veïns d’Alacant corroboren la creativitat dels xicotets.
 
Els xiquets que més disposats s’han mostrat a participar en el concurs són aquells amb edats compreses entre 7 i 10 anys els que han remés aproximadament la mitat dels treballs rebuts. A més, cal destacar la participació dels alumnes d’Educació Especial que han enviat al concurs quasi 40 dibuixos.
 
 
 

 

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...