Data
08 de February de 2013

El TRAM d’Alacant rep la vista de 60 escolars de Primària del Col•legi Santíssim Sagrament Feyda

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va rebre ahir la visita de 60 escolars del Col·legi Santíssim sagrament Feyda d’Alacant. Els alumnes, de cinqué i sisé de Primària, han realitzat un entretingut viatge fins als tallers de l’empresa pública dins de la campanya educativa “A descobrir el tramvia” organitzada per TRAM Metropolità d’Alacant.

El grup s’ha pujat a un tren-TRAM en l’estació de Mercat per a arribar fins al El Campello i allí prendre una llançadora especial amb destinació als tallers. En finalitzar el recorregut han viatjat fins a l’estació de Mercat.
 
Durant el recorregut i en la seua visita als tallers, els alumnes han aprés quines són les normes bàsiques de comportament i seguretat quan es viatja en un transport públic.
En els tallers de FGV, els xicotets s’han abaixat del tramvia i han realitzat un recorregut per la nau en què es porta el manteniment, reparacions, posada al punt, neteja o pintura de les composicions.
 
Fomentar el transport públic
 
Acompanyats pels seus professors i per personal de FGV, el grup d’escolars ha descobert a més els avantatges d’aquest mitjà de transport, sostenible còmode i segur.
Tots els col·legis de qualsevol municipi de la província que estiguen interessats a realitzar aquest entretingut i didàctic recorregut per la xarxa de FGV tenen oportunitat de fer-ho si es posen en contacte amb el departament d’Atenció al Client del TRAM.
 
En el cas dels centres del municipi d’Alacant la visita es realitza en coordinació amb la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Alacant com una de les activitats proposades dins de la Guia d’Activitats Escolars que permet la visita guiada dels menors a diferents entitats, empreses serveis de la localitat.
 
TRAM Metropolità d’Alacant conscient de la importància que té inculcar al més xicotet l’avantatge i utilitat del transport públic, impulsa aquesta proposta que ha obert les instal·lacions de diferents seus de FGV en la província als escolars perquè coneguen el funcionament de la xarxa i aprenguen la importància del transport públic en general i del tramvia en particular. Durant el passat curs escolar, quasi 1.000 xiquets van descobrir els avantatges d’utilitzar aquest mitjà de transport públic amb el programa “A descobrir el tramvia”.
 
Per a concertar una visita de “A descobrir el tramvia” cal cridar al telèfon 900 72 04 72. A més, es pot disposar de més informació en la web www.fgvalicante.com.

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...