Data
28 de March de 2012

El TRAM Metropolità d’Alacant va transportar el passat mes de febrer a 420.466 viatgers en les seues quatre línies

 

TramFerrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va transportar el passat mes de febrer en la seua xarxa d’Alacant a 420.466 usuaris en les seues quatre línies de tranvia, tren-TRAM i tren convencional

Els viatgers de febrer es van repartir entre els 240.809 que es van moure per la zona metropolitana tranviària de L´Alacantí -zona TAM entre Alacant i El Campello-, i els 179.657 que ho van fer per la resta de línies de FGV. La xarxa que gestiona la Generalitat a Alacant va tindre el passat mes una afluència mitjana diària de més de 14.498 passatgers.
 
El metropolità alacantí ha consolidat en els últims mesos l’important increment de clients en la zona TAM observat des de la seua arribada al cor de la capital i l’obertura de l’estació d’Estels i el canvi de traçat de la Línia 4 perquè la seua capçalera estiguera en esta cèntrica estació subterrània.
 
L’estació més transitada de la xarxa TRAM ha sigut la de Luceros, per la que al febrer van passar 63.819 usuaris. Li seguix en nombre de viatgers l’estació de Mercat que va registrar 44.764 usuaris, mentres que l’estació de Benidorm amb 21.475 és la tercera amb més moviment, encara que seguida de prop per parada de Marq amb 20.724 clients.
 
Increment de clients en Luceros
 
L’estació d’Estels continua sent la que registra un increment major de viatgers en els últims mesos. Concretament, al febrer la pujada respecte al mateix període de l’any anterior ha sigut d’un 13,36 per cent amb 7.522 viatgers més.
 
La línia més transitada el passat mes va ser la L-1 (Luceros–Benidorm) amb 149.971 viatgers, seguida de la L-3 (Luceros-El El Campello) amb 133.372 usuaris. Després es va situar la L-4 (Luceros-Platja de Sant Joan) amb 74.264 passatgers i, finalment, la L-9 (Benidorm-Dénia) amb 62.860 clients.

 

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...