Data
11 de May de 2021

Ferrocarrils de la Generalitat ha ampliat la possibilitat de realitzar reclamacions a través del telèfon d’informació per a reforçar l’atenció al client

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha ampliat la possibilitat de realitzar reclamacions i suggeriments a través dels telèfons d’informació al client de Metrovalencia i TRAM d’Alacant per a reforçar així l’atenció a les persones usuàries. 

Aquesta iniciativa s’emmarca dins del compromís de FGV per a establir els medis físics i telemàtics necessaris perquè els usuaris i les usuàries puguen fer arribar, en tot moment i de la manera que consideren més adequada, les seues queixes, reclamacions i suggeriments. 
 
Es tracta d’una mesura també impulsada amb motiu de l’actual crisi sanitària per a facilitar aquest tipus d’accions als viatgers i les viatgeres, que ja no tenen necessitat d’acudir a les instal·lacions de FGV o per als qui que no disposen d’accés a un ordinador o aplicació mòbil.
 
El nou servei telefònic està disponible des de dilluns passat 8 de febrer. A València el número és 900 46 10 46 a València i el 900 72 04 72 a Alacant, tots dos sense cost.
 
Fins ara les persones usuàries de Metrovalencia i TRAM d’Alacant disposaven de la possibilitat d’expressar la seua disconformitat de manera presencial en el Llibre de Reclamacions disponible en els Espais del Client i estacions ateses, així com en els formularis de la pàgina web i aplicacions mòbils.


Procediment
 
El servei de reclamacions telefònic permet que els i les agents de FGV realitzen aquesta reclamació en nom de les persones clients a través de les pàgines web de Metrovalencia o TRAM d’Alacant.
 
Després de sol·licitar la seua autorització telefònica es completaran els camps indicats, entre els quals es facilitarà una adreça de correu electrònic. Únicament per als casos de reclamacions en els quals la persona no dispose d’aquest, podrà indicar una adreça postal.

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...