Data
16 de February de 2020

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana convoca una nova edició del concurs escolar de dibuix “El teu TRAM al Nadal”

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana ha convocat una nova edició del concurs de dibuix “El teu TRAM al Nadal”, obert a la participació de tots els xiquets i xiquetes amb edats compreses entre els 3 i 12 anys de la província d’Alacant.

El termini d’entrega dels dibuixos participants ja està obert i finalitzarà el 7 de desembre. Els originals poden entregar-se en l’Espai del Client de Luceros, les oficines de l’antiga estació de la Marina (Avinguda de la Vila Joiosa, 2. Alacant) i estacions de la xarxa del TRAM d’Alacant en servei.
 
La temàtica que ha d’inspirar els treballs dels xicotets ha de relacionar el Nadal amb el servei de transport que presta el TRAM d’Alacant. Els participants poden utilitzar qualsevol tècnica artística per a la seua creació. 
 
Els dibuixos hauran de portar al dors les dades del participant: nom, cognoms edat, direcció, correu electrònic i telèfon de contacte.
 
Un jurat, compost per treballadors de FGV i professionals de la il·lustració i el disseny, serà l’encarregat de seleccionar un total de cinc dibuixos corresponents als intervals de les edats següents: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 i 11-12 anys. 
 
Al seu torn, el jurat es reserva la possibilitat d’entregar un premi o reconeixement de manera col·lectiva a una entitat, col·legi u associació que haja destacat per la seua participació.
 
Els guanyadors rebran un lot de regals adaptats a les edats de cada un dels premiats. Els dibuixos de tots els participants quedaran exposats durant les setmanes nadalenques en l’estació de Luceros del TRAM d’Alacant.
 
Els interessats poden obtindre més informació sobre el concurs en l’oficina d’Atenció al Client d’Estels, el telèfon 900 72 04 72 o consultar la web www.tramdealicante.es.

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...