Data
17 de November de 2017

FGV comptarà amb noves aplicacions mòbils per a TRAM d’Alacant

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) està treballant en el desenrotllament de sengles aplicacions mòbils per a accés a la informació de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. Es tracta de dues aplicacions independents, de semblant estructura i funcionalitats, i amb contingut adaptat a cada una de les singularitats d’aquestes dues explotacions.

Amb aquestes aplicacions FGV estarà en condicions d’oferir informació actualitzada sobre els servicis prestats a València i Alacant. Aquesta nova ferramenta permetrà que els clients tinguen accés a la informació del servici de transport de manera directa, àgil i fiable, augmentant així el seu nivell de satisfacció i millorant la seua vinculació amb la marca.

Aquestes noves aplicacions formen part de les mesures impulsades per la Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori que dirigeix María José Salvador per a millorar l’atenció i el servici que es presta des de FGV als usuaris de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Contingut de les noves APP’s

Amb aquestes aplicacions es dóna resposta a una de les demandes habituals dels clients que sol·liciten disposar en els seus terminals mòbils de dades actualitzades del servici de transport.

Les noves aplicacions permetran respondre a les necessitats dels clients des de la fase de planificació del viatge (trajecte recomanat, títol de transport adequat, horaris, tarifes, etc.), durant el transcurs del trajecte (accés als perfils de xarxes socials de l’empresa, preguntes més freqüents sobre el servici, etc.) i fins a la seua finalització (informació sobre punts per a resolució d’incidències, llocs d’interés pròxims a les parades, etc.), així com la recàrrega de títols per internet.

Aquestes APP’s comptaran amb els principals estàndards d’accessibilitat, complint amb la qualificació AA i incorporaran els mitjans per a fer accessible l’aplicació especialment per a les persones amb discapacitat visual, auditiva o sensorial i la possibilitat de locució dels continguts i funcionament per veu, en la mesura que l’aplicació ho permeta. Al seu torn estaran disponibles en tres idiomes configurables: espanyol, valencià i anglés.

Aquest nou canal d’informació, una vegada en funcionament, se sumarà als mitjans que ja ofereix l’empresa per a atendre el públic a València i Alacant com a web, xarxes socials o els telèfons d’atenció al client existents.

Fins a la data FGV no comptava amb aplicacions mòbils pròpies, l’empresa havia optat per facilitar l’accés a les dades del servici a altres desenvolupadors, testar-les i recomanar les que hagueren sigut provades amb èxit.

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...