Data
10 de September de 2014

FGV firma el seu primer contracte del Pla de Patrocini Corporatiu amb l’Hospital Casa de Salut

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha aconseguit un acord amb l’Hospital Casa de Salut per a patrocinar l’estació d’Amistat de Metrovalencia que passarà denominar-se Amistat-Casa de Salut. El contracte té una vigència inicial de huit anys i forma part de les accions que FGV ha llançat, a través del Pla de Patrocini Corporatiu, amb la finalitat d’obtindre ingressos addicionals a la seua gestió.

L’acord entre ambdós entitats és el primer d’aquestes característiques que afecta una de les instal•lacions o serveis de la xarxa de Metrovalencia. La nova denominació Amistat-Casa de Salut apareixerà en tota la documentació i material informatiu com a plans, senyalització, cartelería, megafonia i pàgina web.

L’estació d’Amistat pertany a la Línia 5 de Metrovalencia (Marítim Serradora- Aeroport/ Torrent avinguda), i està situada en l’avinguda Santos Justo i Pastor de València, a escassos metros de l’Hospital Casa de Salut. Aquesta estació va registrar el passat any un total de 1.452.570 viatgers.

L’Hospital Casa de Salut, gestionat per la Congregació de les Germanes de Caridad de Santa Anna, compta amb 200 llits i anualment atén més de 56.000 urgències, registra més de 2.500 naixements i realitza més de 13.000 intervencions quirúrgiques. La Congregació disposa de 92 Centres Sanitaris distribuïts per Europa, Amèrica, Àsia i Àfrica.

Pla de Patrocini Corporatiu de FGV

FGV va obrir el passat mes de febrer el termini per a rebre sol•licituds de participació i propostes d’empreses interessades a desenrotllar accions de patrocini corporatiu en les instal•lacions i serveis de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant. FGV està negociant amb altres empreses que han formalitzat la seua proposta, diferents aspectes tècnics i econòmics amb la finalitat de tancar nous acords en pròximes dates. Al mateix temps, com a part del Pla de Patrocini Corporatiu, l’empresa manté la possibilitat de rebre noves propostes i sol•licituds de col•laboració.

El Pla de Patrocini Corporatiu de FGV inclou, com a elements susceptibles de ser patrocinats per altres empreses o entitats, la denominació d’estacions o parades i línies de metro; serveis especials que l’empresa oferix en data determinades o davant d’esdeveniments puntuals; i la prestació de nous serveis per als clients o accions que desenrotlla i organitza Metrovalencia (activitats d’oci i cultura, exposicions…) de manera habitual.

FGV, igual que altres empreses del sector, ha decidit potenciar noves vies de negoci, destinades a incrementar l’obtenció d’ingressos addicionals, mitjançant un millor aprofitament dels actius de què disposa. L’objectiu és generar recursos addicionals a l’activitat principal de l’operació del transport públic de passatgers, a través de noves fonts d’ingressos que complementen la publicitat tradicional, la comercialització d’espais comercials o la venda automàtica (vending), entre altres accions.

 

Notícies relacionades

04 - 10 - 2024

FGV facilita l’accés a les activitats programades a València i Alacant amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre

Metrovalencia i TRAM d’Alacant permeten accedir en transport públic a les propostes festives organitzades per la Generalitat La programació d'actes...
01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...