Data
24 de January de 2015

FGV licita la publicitat estàtica de les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha obert el procés de licitació per a l’explotació de la publicitat estàtica en règim d’exclusivitat en les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. El termini per a la presentació d’ofertes finalitza el pròxim 7 de novembre i les bases d’aquest concurs estan disponibles en la pàgina web fgv.Es.

El contracte es licita en dos lots, un per a la publicitat de FGV en la província de València i un altre per a la d’Alacant, i les empreses podran presentar ofertes per un només o pels dos. Durant la vigència del contracte, que serà de dos anys prorrogables per anualitats fins a un màxim de dos, FGV podrà establir altres fórmules de publicitat diferents i determinar o modificar els espais destinats a aquest fi en les estacions.

L’oferta econòmica ha de comprendre un cànon mínim anual de 150.000 euros per a l’explotació de Metrovalencia i de 50.000 euros per al TRAM d’Alacant, així com un percentatge sobre la facturació neta de la publicitat estàtica concedida en règim d’exclusivitat, que no podrà ser inferior a un 60 per cent.

Coordinació amb el Pla de Patrocini Corporatiu de FGV

El Pla de Patrocini Corporatiu posat en marxa per l’empresa pública haurà de ser tingut en compte pels licitadors ja que, en el cas que es plategen noves actuacions dins del dit pla que pogueren afectar el contracte una vegada adjudicat, s’informarà l’adjudicatari, mantenint en tot moment l’equilibri del contracte.

Altres possibilitats d’explotació publicitària de les instal•lacions de FGV, que no són objecte d’aquest procediment i que podran ser comercialitzades per l’adjudicatari d’aquesta licitació en règim de no exclusivitat, són actes promocionals o comercials, estands promocionals, retolació d’estacions o elements o parts de les mateixes i retolació d’unitats ferroviàries o tramviàries, tant d’interior com exterior.

El licitador que opte al contracte de la publicitat estàtica haurà de presentar entre altres un pla comercial descrivint, entre altres qüestions, la política comercial a desenrotllar; el pla de negoci; els mitjans de captació d’anunciants, mostrant exemples de dossier de presentació per a la comercialització dels suports, pàgina web específica o com a part diferenciada en la pàgina web de l’adjudicatari o de Metrovalencia i TRAM; les tarifes a aplicar en els distints suports, així com la política de descomptes prevista si és el cas; i els imports corresponents a la producció, col•locació, reposició si fóra necessari i retirada dels materials.
 

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...