Data
09 de December de 2010

FGV oferirà serveis mínims del 60 per cent en els aturs convocats demà en el TRAM i Metrovalencia

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà uns serveis mínims del 60 per cent durant les jornades de vaga convocada per a matí pels sindicats en Metrovalencia i el TRAM Metropolità d’Alacant. Els aturs, que es realitzaran conjuntament a València i Alacant, han estat convocats entre les 9 i les 12 h i de 18:30 a 20:30 hores.

La Direcció general de Treball de la Generalitat Valenciana ha dictaminat, com serveis essencials mínims, que es produeixin el 60 per cent de les circulacions ordinàries regulars dels trens i tramvies durant els aturs. Quant al personal pertanyent al servei de manteniment, instal·lacions fixes i tallers s’ha considerat necessari establir aquests serveis mínims del 60 per cent i la garantia que existeixi un mínim de dues persones en les Brigades d’Atenció Permanent.
 
Vaga injustificada
 
L’adreça de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha assenyalat que no entén la postura dels sindicats UGT, CC.OO. i SIF al convocar aturs en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant, quan s’estava en procés de negociació del pròxim conveni col·lectiu.
 
Els motius d’aquesta convocatòria parteixen, segons els sindicats, de la paralització de la negociació del XII Conveni Col·lectiu. Des de l’adreça es considera injustificada aquesta postura i es reitera que, en tot moment, s’ha estat disposat a negociar el conveni i altres qüestions “però mai sota la pressió dels perjudicis que ocasionen als nostres usuaris amb els aturs anunciats”.
 
L’adreça de l’empresa ha assenyalat que “els arguments recollits pels sindicats en la seva convocatòria es poden abordar en la taula de negociació del conveni col·lectiu” i demana disculpes als clients pels perjudicis que puguin ocasionar aquestes mobilitzacions.
 
Informació al client
 
En Alacant els usuaris que desitgin ampliar la informació d’horaris i freqüències poden cridar al telèfon 900 72 04 72 d’Atenció al Client del TRAM Metropolità d’Alacant. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web del TRAM (www.fgvalicante.com).
 
En València tots aquells usuaris que desitgin ampliar la informació d’horaris i freqüències poden cridar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia (www.metrovalencia.com).

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...