Data
13 de September de 2020

FGV reobri la Línia 5 de TRAM´d’Alacant a partir del dilluns 15 de juny

FGV reobrirà a partir del dilluns 15 de juny la Línia 5 (Porta del Mar-Plaça La Corunya) de TRAM´d’Alacant. La finalitat és recuperar la normalitat en les circulacions de la xarxa tramviària i adaptar progressivament l’oferta a la demanda sobre este mitjà de transport en el procés de la crisi sanitària provocada pel COVID-19.

La Línia 5 se suma a les circulacions habituals de les línies 1, 2, 3, 4 i 9 que ja presten el servici dels dies laborables no lectius, al no estar oberts la Universitat d’Alacant i els centres educatius.

De totes maneres, este és l’horari habitual del tramvia en les jornades d’estiu a partir de la segona quinzena de juny, per la qual cosa la setmana que ve este mitjà de transport estarà al cent per cent del seu servici habitual en l’estiu.

D’altra banda, el Tramnochador, el servici nocturn del TRAM d’Alacant per als caps de setmana de l’estiu en l’àrea metropolitana, i El Mussol de Les Marines, que circula també a la nit i en les mateixes dates entre Benidorm i Dénia, no circularan durant l’estiu per les circumstàncies sanitàries.

Els usuaris de TRAM´d’Alacant disposen dels canals d’atenció telefònica, web i xarxes socials, així com el telèfon d’atenció al client gratuït 900 72 04 72 .

Recomanacions als usuaris

Junt amb l’obligació d’utilitzar màscara en tots els desplaçaments en transport públic, des de FGV s’ha establit un reforç del dispositiu de seguretat que comptarà amb la col·laboració de les Forces de Seguretat.

Des de l’empresa pública de la Generalitat es recorda als usuaris que disposen de dispensadors de gel hidroalcohólico en els accessos a les principals estacions de TRAM d’Alacant i en l’interior de les unitats.

Una vegada que està ja permés ocupar totes les places d’assentisc, FGV  recomana evitar en la mesura que es puga ocupar el corredor central, per a permetre el lliure desplaçament interior per a pujar o abaixar del tren o tramvia, i llavar-se les mans després d’utilitzar el servici de transport, encara que els vehicles i instal·lacions de FGV es desinfecten regularment.

En les andanes, durant l’espera, cal ocupar els espais buits en tota la seua longitud per a mantindre la màxima separació amb altres persones.

Des de FGV s’informa també que la compra de títols de transport en les estacions es realitza exclusivament amb pagament per targeta de crèdit o en les màquines de venda automàtica i que, temporalment, les gestions d’objectes perduts, reclamacions i suggeriments es poden realitzar a través de la pàgina web o l’App (descàrrega en Google Play o en Apple Store).

A Alacant, l’Espai al Client de Luceros ha traslladat la seua activitat a la taquilla principal de la mateixa estació.

En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client de FGV a través dels interfonos ubicats en vestíbuls i andanes.

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...