Data
15 de June de 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients d’Alacant per a analitzar propostes relatives al servici i presentar noves actuacions

  • El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals de TRAM d’Alacant
  • En la reunió es van donar a conéixer les obres que es realitzen per a completar la modernització de la Línia 9 i el projecte de la futura Estació Central

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha celebrat una reunió del Comité de Participació de Clients de TRAM d’Alacant per a fer balanç del servici que es presta de manera habitual i els presentar els nous projectes previstos.

La reunió ha comptat amb la presència del director gerent d’FGV, Alfonso Novo, i de diferents entitats i persones usuàries habituals dels servicis de TRAM d’Alacant.

En la primera part de la reunió s’han analitzat els resultats de les enquestes de l’Índex de Satisfacció del Client (ISC), elaborades en TRAM d’Alacant. Estos estudis permeten conéixer l’opinió dels usuaris i la seua valoració que en 2023 va aconseguir 8,70 punts sobre deu.

També s’han donat a conéixer els servicis especials de Fogueres, així com el servici nocturn del Tramnochador previst per a enguany.

En l’apartat de projectes s’ha adonat de les obres de modernització de Línia 9 (Benidorm-Dénia) que conclouran al final d’este mateix any.

Al seu torn, s’ha presentat el projecte de l’Estació Central del TRAM, les obres del qual començaran abans de final d’any.

En estes sessions de treball participen usuaris habituals i representants de diferents entitats de València i Alacant per a analitzar i debatre sobre qüestions del servici de transport ferroviari que oferix FGV.

L’eix principal de la reunió ha sigut els mitjans necessaris per a garantir la major autonomia possible i avançar cap a la consecució de l’Accessibilitat Universal. En este sentit, s’ha anunciat que s’ha completat la instal·lació del sistema Navilens per a persones amb discapacitat.

Com funciona el Comité

El Comité de Participació de Clients està format per un màxim de 15 membres i funciona com a grup de treball, assessorament i debat on, amb un orde del dia previ, es promou una interacció entre empresa i clients per a tindre major compromís i complicitat.

La composició del Comité està obert a entitats que participen en funció del contingut o l’orde del dia. En esta ocasió han assistit representants d’Once, Fesord, Universitat Miguel Hernández, Cocemfe, Associació Veïns El Cabo, Tyrius, Avacu i tres usuaris habituals del servici de TRAM d’Alacant.

Per part d’FGV, els temes a proposar s’extrauen del conjunt de reclamacions i suggeriments que es gestionen en l’empresa, els citats informes de satisfacció del client, les enquestes i sondejos demoscópics, o aquells temes que, dins dels objectius i accions de l’empresa, interessa exposar a debat.

Notícies relacionades

26 - 12 - 2024

Per primera vegada TRAM d’Alacant oferirà un servici especial en les Línies 1, 2, 3 i 4 durant Nit de cap d’any

El dispositiu previst es posa en marxa per primera vegada abans i després de les campanades Les quatre línies obertes...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...
16 - 12 - 2024

Les obres de l’Estació Central del TRAM d’Alacant obliguen a modificar els accessos a les zones d’aparcament d’Adif

La modificació s'aplica des del dijous 19 de desembre en les noves zones de parada i des de el 7...