Data
17 de June de 2012

L’estació d’Estels del TRAM d’Alacant acull un mercat ambulant solidari organitzat per treballadors de FGV

 

Treballadors de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) han organitzat un Rastre Solidari els dies 15 i 16 de juny en l’estació d’Estels del TRAM Metropolità d’Alacant, en el que es posaran a la venda al públic objectes i articles donats pels propis agents, com a llibres, roba, xicotet electrodomèstic, objectes de decoració, bijuteria, articles esportius, etcètera.

La recaptació d’esta activitat anirà destinada a la Fundació per a l’Ajuda Directa TDHF, amb la que col·labora l’empresa pública en els Viatges Solidaris a Nepal.
 
Esta fundació es va crear perquè una part de la població que no té els mitjans necessaris per a subsistir per si mateixa puga cobrir les seues necessitats bàsiques. Els objectius immediats de l’ajuda directa són cobrir eixes necessitats més urgents en l’entorn dels xiquets i les dones amb el propòsit final d’aconseguir que estes persones puguen viure en total autonomia en un futur no molt llunyà.
 
Cal destacar, que el passat 10 de maig va tindre lloc un mercat ambulant solidari en l’estació de Colom de Metrovalencia, en col·laboració amb la Coordinadora de Centres Ocupacionals de la Comunitat Valenciana (Copava).
 
Proposta del banc d’idees de FGV
 
El mercat ambulant solidari és una iniciativa formulada i desenvolupada pels treballadors de FGV a través del Banc d’Idees que s’inscriu en el marc d’activitats solidàries desplegades per l’empresa a través de “Línia 0”.
 
El Banc d’Idees de FGV és un fòrum de participació, a través del qual els treballadors efectuen, discutixen i desenvolupen propostes d’innovació i millora dels distints processos de treball i iniciatives de l’empresa.
           
En el marc de la seua política de Responsabilitat Social Corporativa (RSC), FGV va crear en el seu dia “Línia 0” per a dotar als servicis de transport de Metrovalencia i el TRAM Metropolità d’Alacant d’un valor afegit de caràcter social que se sustenta en la col·laboració difusió i desenvolupament d’iniciatives de caràcter cívic i solidari.

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...