Data
11 de December de 2010

TRAM col·labora en l’IV Torneig Ferroviari d’Escacs que se celebra aquest dissabte en l’estació de Calp

L’estació de Calp de la xarxa de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) d’Alacant acull dissabte que ve, a partir de les 16:30 hores l’IV Torneig Ferroviari d’Escacs organitzats per l’Associació Cultural Ferroviària Mascarat i el Club d’Escacs de Calp.

 
La trobada, que en anteriors ocasions s’ha celebrat en altres instal·lacions del TRAM com l’estació de FGV d’Altea i els tallers del Campello, s’ha convertit en tot un clàssic per als afeccionats als escacs de la província.
 
El torneig es jugarà pel sistema suís de quatre a sis rondes, segons el nombre de participants, i amb la presència de monitors titulats per la Federació d’Escacs de la Comunitat Valenciana.
 
La inscripció és gratuïta i estarà oberta fins a l’inici de la competició a les 16:30 hores. Els organitzadors donaran preferència als quaranta primers inscrits i les partides duraran entre 10 o 20 minuts, segons el nombre de participants. La competició es perllongarà fins a les 21:30 hores, aproximadament.
 
Els emparejamientos es realitzaran amb el programa informàtic “Swiss Perfect 98” i haurà trofeus per al primer classificat general i el primer de FGV, així com medalles per al segon i tercer classificat d’aquestes categories, i per al millor classificat de menys de setze anys.
 
FGV col·labora amb aquestes activitats per a donar a conèixer els seus serveis i animar als alacantins a sumar-se al club de Gent Supertram, des del qual es convoquen diferents activitats socioculturals i relacionades amb el medi ambient.
 
En l’estació de Calp tenen parada els trens de la Línia 9 que cada hora connecten Benidorm amb Denia i les diferents poblacions que separen ambdós municipis.
 
Els interessats a participar en l’IV Torneig Ferroviari d’Escacs poden ampliar informació sobre les bases i altres condicions del certamen en la web www.mascarat.és

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...