Data
09 de August de 2018

TRAM d’Alacant inicia les obres de millora per a convertir l’oficina d’Atenció al Client d’Estels en un Espai del Client

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat les obres en l’oficina d’Atenció al Client de l’estació d’Estels del TRAM d’Alacant, que possibilitaran les millores previstes en estes dependències al convertir-se en un nou Espai del Client.
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se a les taquilles de les estacions ateses per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, que en la capital són la pròpia estació d’Estels, Mercado i Marq.
 
En l’Espai del Client es pot obtindre informació d’horaris, títols, tarifes, itineraris, direccions i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés per a l’usuari. També es poden gestionar les targetes personalitzades i les personalitzades integrades amb altres operadors; presentar reclamacions i suggeriments; gestionar els cobraments de suplements i la documentació externa; realitzar les consultes sobre la targeta sense contacte; la gestió d’expedients iniciats a través de l’oficina virtual de FGV (web i APP) i qualsevol altra tramitació o consulta que els clients consideren necessari, inclosa la reclamació d’objectes perduts.
 
A més, el nou ‘Espai del Client’ està orientat per a incrementar la  relació client-empresa i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per tauletes tàctis o portàtils.

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...