Data
20 de January de 2013

TRAM d’Alacant oferirà serveis mínims entre el 40 i el 55 per cent en les aturades parcials del dia 22

 

 

wwwfgvalicante.com) o cridar al telèfon 900 72 04 72 d’Atenció al Client.

 

 

FGV oferirà uns serveis mínims d’entre el 40 i el 55 per cent durant les aturades convocades per a dilluns que ve pels sindicats. Les mobilitzacions en el TRAM Metropolità d’Alacant es portaran a efecte en la franja horària compresa entre les 7 i les 10 h, i les 17 i les 20 hores, mentres que en les jornades del 25, 29, 30 i 31 hores les accions sindicals seran de 24 hores.
 
Les vagues han sigut convocats per tots els sindicats amb representació en FGV i amb motiu per “la negociació del manteniment de la plantilla” i per “la ruptura de la negociació col·lectiva per part de la Direcció de l’empresa”.
 
La Direcció General de Treball de la Generalitat Valenciana ha dictaminat, com a serveis essencials mínims, que es produïsquen el 55 per cent de les circulacions ordinàries regulars dels trens i tramvies durant les aturades en “hores punta”, entre les 7 i les 10 hores i de 17 a 20 hores, mentres que, en les “hores vall”, serà d’un 40 per cent.
 
Quant al personal pertanyent als serveis de “Manteniment”, “Instal·lacions fixes” i “Tallers” s’establixen, així mateix, uns serveis mínims del 30 per cent i la garantia que existisca un mínim de dues persones en les Brigades d’Atenció Permanent.
 
Els serveis de “Atenció al Client”, “centrals telefòniques” i “Registre General” comptaran amb la presència d’una persona en cada un dels centres a fi de poder oferir informació als usuaris i atendre la presentació de qualsevol document per part dels ciutadans.
 
Tots aquells usuaris del TRAM que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències podran consultar a partir de matí la pàgina web (

Notícies relacionades

04 - 10 - 2024

FGV facilita l’accés a les activitats programades a València i Alacant amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre

Metrovalencia i TRAM d’Alacant permeten accedir en transport públic a les propostes festives organitzades per la Generalitat La programació d'actes...
01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...