Data
13 de June de 2011

Una televisió japonesa grava des de el TRAM un programa turístico cultural

La productora japonesa “Big Calf Pro” grava estos dies en la província d’Alacant un programa per al canal televisiu nipó BS Fuji que exposarà els costums, paisatges, tradicions i gastronomia de la Costa Blanca i que s’emetrà el pròxim 12 de juny dins de la sèrie “Viatges a Europa amb tren”.

Precisament, el transport ferroviari és el fil conductor del programa, d’una hora de duració. Per això, la productora ha triat el TRAM Metropolità d’Alacant per a gravar el recorregut des de la capital fins a Dénia, donada la bellesa dels paisatges i l’atractiu dels nombrosos túnels i viaductes que componen el viatge entre ambdós poblacions amb transbord a Benidorm.

La gravació ha començat amb la filmació de la tres estacions subterrànies del TRAM, Estels, Mercat i Marq, per a després visionar a partir de Sangueta el recorregut paral·lel al mar de la Línia 1 del tren-TRAM fins a l’estació de Benidorm.

Una vegada en la ciutat costanera, els rascacels de la qual van sorprendre a l’equip de la productora empatxada pel realitzador, Hiroto Toyama, s’han pujat a la Línia 9 amb destí a Dénia.

La bellesa del paisatge, en especial les vistes des del TRAM del port esportiu de Luis Campomanes, a Altea, el singular pas per Mascarat entre Altea i Calp, així com la pròpia arribada a l’estació de Dénia, han sigut arreplegades per la productora, que la setmana que ve torna a Japó per a realitzar les labors de muntatge de la sèrie.

En el programa quedaran reflectits els distints modes de transports ferroviaris del TRAM d’Alacant, des del tramvia fins al tren dièsel, passant pel tren-TRAM, sistema mixt de circulació tramviària i ferroviària que no ha passat despercebuda per l’equip japonés, que va mostrar gran interés per conéixer les seues innovadores característiques.

En els pròxims dies gravaran imatges d’algunes de les localitats per les quals discorren les línies del TRAM, com Calp, Altea o Dénia (a Alacant capital ja han filmat), i algunes estacions en concret, com el cas de la de La Vila Joiosa, Benidorm, Dénia i Estels.

 

 

 

Notícies relacionades

20 - 06 - 2026

TRAM d´Alacant va desplaçar el mes de maig passat més de 1,6 milions de viatgers

La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 602.240 usuaris i Luceros va ser l'esta-ció més concorreguda en sumar...
07 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant ampliarà les andanes de la parada de Porta de la Mar per a adaptar-los als nous tramvies que s’incorporen enguany

El procés de licitació s'ha obert per un import superior als tres milions d'euros i un termini d'execució de huit...
03 - 06 - 2026

TRAM d’Alacant oferix este dissabte el primer servici especial nocturn previ a Fogueres amb motiu de la Desfilada del Ninot

S'ha previst reforçar el servici de les Línies 2, 3 i 4 fins a les tres de la matinada per...