Data
24 de October de 2008

FGV oferix servicis especials nocturns per al GP de Motociclisme

Uncategorized

 Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV)-Metrovalencia oferirà este cap de setmana servicis especials nocturns des de l’estació de Bailén fins a la de Sant Isidre per a totes aquelles persones que vullguen desplaçar-se fins al circuit de Cheste, on se celebra el Gran Premi que culmina la temporada del Mundial de Motociclismo.

Amb motiu de les obres de l’arribada de l’alta velocitat ferroviària a València, l’estació del Nord d’Adif està cortada a la circulació ferroviària per al traçat inicial de la línia de rodalia de Renfe amb destí a Cheste, per la qual cosa els seus moviments s’han concentrat en Sant Isidre, on FGV i Renfe complementen els seus servicis.

Per al divendres, FGV facilitarà els desplaçaments durant tota la nit amb unitats que aniran des de Bailén fins a Sant Isidre cada dos hores a partir de les 22 hores i fins a les 6 del matí, quan s’iniciarà el servici normal de Metrovalencia, en concordança horària amb els trens de RENFE que eixiran de Sant Isidre cap a Cheste i viceversa.

Per al dissabte, el servici nocturn s’ampliarà i hi haurà unitats cada hora des de les mateixes estacions i amb el mateix horari, a fi de facilitar el massiu desplaçament que RENFE preveu que existirà durant eixa nit.

Donada la major capacitat dels trens de RENFE, per cada comboi que l’operadora nacional tinga previst posar en funcionament, FGV habilitarà dos, amb la finalitat de cobrir tota la demanda prevista sense problemes d’acomodament.

El  diumenge 26, dia en què se celebra el Gran Premi de Motociclisme de Cheste, es reforçarà el servici habitual des del moment que acabe el nocturn del dissabte fins a les 11 hores. A la vesprada, després de la conclusió de l’esdeveniment esportiu, es tornarà a reforçar el servici per a la volta dels usuaris de RENFE i de Metrovalencia a la capital del Túria.

Notícies relacionades

14 - 05 - 2025

TRAM d´Alacant va facilitar la mobilitat de 1,6 milions d’usuaris a l’abril

El resultat obtingut suposa el 2,20 % més dels viatges registrats en el mateix període del passat any i 34.618...
14 - 05 - 2025

TRAM d´Alacant facilitó la movilidad de 1,6 millones de usuarios en abril

El resultado obtenido supone el 2,20 % más de los viajes registrados en el mismo periodo del pasado año y...
11 - 05 - 2025

FGV destinará 1,4 millones de euros a la limpieza del material móvil y talleres de TRAM d’Alacant

Los trabajos previstos afectan a la limpieza de las unidades de tranvía, tren-TRAM y electrodiésel y a las instalaciones de...