Data
23 de June de 2020

FGV publica una sèrie de recomanacions als usuaris per a viatjar en la xarxa del TRAM d’Alacant

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha publicat una sèrie de recomanacions als usuaris per a viatjar en la xarxa del TRAM d’Alacant amb motiu de l’alerta sanitària pel *coronavirus, amb l’objectiu de preservar la seua salut i la del personal de l’empresa pública. 

Entre les recomanacions, s’aconsella evitar l’ús del transport públic, fent-lo únicament si és estrictament necessari. Per això, se suggereix que, davant qualsevol dubte, es consulte les indicacions realitzades per la Conselleria de Sanitat.
 
Així mateix, es recomana no utilitzar el transport públic si es pertany a un grup de risc, com a persones majors, malalts crònics, etcètera i no viatjar si s’ha sigut diagnosticat de coronavirus o es presenta símptomes compatibles amb la malaltia.
 
Una altra de les recomanacions assenyala que quan s’està situat en l’andana, a l’espere de l’arribada del tren o tramvia, cal ocupar els espais buits en tota la seua longitud per a mantindre la màxima separació amb altres persones.
 
A l’interior de trens i tramvies, els viatgers han de distribuir-se pels espais buits en tota la longitud de la unitat, mantenint la distància de seguretat amb altres usuaris i deixar lliure l’accés de maquinistes a les cabines.
 
També es recomana evitar en la mesura del possible asseure’s enfront d’un altre viatger, no ocupar el corredor central per a permetre el lliure desplaçament interior per a pujar o baixar del tren o tramvia i llavar-se les mans i les zones exposades després d’utilitzar el servei de transport, encara que els vehicles i instal·lacions d’FGV es desinfecten regularment. 
 
Davant aquesta situació l’Espai al *Client de Luceros ha traslladat la seua activitat a la taquilla principal de la mateixa estació.
 
També, s’informa que la compra de títols de transport en les estacions es realitza exclusivament en les màquines de venda automàtica i que, temporalment, no es realitzen gestions d’objectes perduts ni de reclamacions ni suggeriments en paper. Tots aquests tràmits, es poden realitzar a través de la pàgina web o l’App (descàrrega en Google Play o en Apple Store).
 
Per a qualsevol consulta els clients disposen dels canals d’atenció telefònica 900 72 04 72  i en twitter @tramdealicante  amb horari d’atenció de 6 a 24 hores de dilluns a dissabtes i de 7 a 24 hores diumenges i festius.  
En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.
 
En les estacions, es pot contactar amb el personal d’atenció al client, a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Notícies relacionades

04 - 10 - 2024

FGV facilita l’accés a les activitats programades a València i Alacant amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre

Metrovalencia i TRAM d’Alacant permeten accedir en transport públic a les propostes festives organitzades per la Generalitat La programació d'actes...
01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...