Data
27 de May de 2018

La web del TRAM d’Alacant va rebre l’any passat més de 550.000 visites dels internautes

El portal del TRAM d’Alacant va rebre 557.760 visites durant l’any passat, la qual cosa suposa una mitja diària de 1.523 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.tramalicante.es de cada internauta va ser de 3 minuts i 11 segons i es van visitar un total de 2.037.764 pàgines. La primera pàgina web del TRAM d’Alacant va entrar en servici l’any 2003, i es va modernitzar en 2008.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la principal, la més visitada va ser la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits pel TRAM d’Alacant. Li van seguir el planificador de trajectes, la informació de les diferents línies de tren i tramvia, les tarifes i l’accés a la zona d’usuari “El meu TRAM”.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de juny, en especial durant les festes de Fogueres. Després es va situar abril, maig i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 23 de juny, amb 3.544 entrades.
 
La pàgina web del TRAM d’Alacant va rebre visites des de 139 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 86,24% del total, 481.035, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Regne Unit amb 25.047 visites. Li seguixen; Rússia amb 4.516; Holanda amb 4.116; Alemanya amb 3.939; França amb 3.932; Bèlgica amb 2.920; Polònia amb 2.729; Noruega amb 2.415 i Suècia amb 2.403.
 
D’entre eixos 139 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Algeria, Slovakia, Estoniana, Kenya, Hondures, Qatar, Egipte o Tunis.
 
 
Canvi en els dispositius
 
L’ordinador continua sent el dispositiu d’interacció amb major afluència, però cada vegada amb menor avantatge, ja que va obtindre 277.710 entrades enfront de les 220.847 del telèfon mòbil i les 59.203 de la pastilla. L’hegemonia està clara, però la tendència al canvi a favor dels dispositius mòbils, també.
 
Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, TRAM d’Alacant va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. A través d’este servici s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2016 es van elevar a 1.866, amb 778 tweets emesos. Els usuaris que ho desitgen poden seguir a TRAM d’Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante
 

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...