Data
01 de August de 2008

Mario Flores inaugura el nou Centre d’Informació en l’estació Aeroport

Uncategorized

 

    •  L’estació Aeroport ha registrat en els seus 15 mesos en servei més de 800.000 viatgers.
    • Els Centres d’Atenció al Client de Metrovalencia amplien els horaris

 

 

València (01-08-08). El conseller d’Infraestructures i Transport, Mario Flores, ha inaugurat avui el nou Centre d’Atenció al Client situat en l’estació Aeroport de Metrovalencia. La nova oficina aquesta situat en la terminal d’arribades, en la porta nombre 1.

Flores ha destacat que ?la noves instal·lacions estan situades en un lloc estratègic per a poder oferir al viatger, que arriba a València, via aèria, la informació necessària per a desplaçar-se per la ciutat a través del metro, oferint un servei públic de transport còmode, ràpid i molt econòmic, propi d’una ciutat moderna i innovadora com València i que, al seu torn, és respectuós amb el medi ambient?.

L’horari d’atenció de la nova oficina s’adapta a les necessitats dels clients romanent oberta tots els dies de l’any, inclosos diumenges i festius, de 07:00 a 22:00 hores. Aquest servei és fruit d’un conveni amb Aena, per a fomentar la sostenibilitat i utilització del transport públic.

El conseller ha destacat que Metrovalencia ofereix un servei de qualitat especialment dirigit al client i que, amb aquest tipus d’oficines es dóna resposta a les necessitats d’informació dels usuaris ja siga de forma directa, telefònica o via Internet?.

Más d’un any en funcionament de l’estació d’Aeroport

L’estació Aeroport de Metrovalencia ha registrat en els seus més de 15 mesos en servei més de 800.000 usuaris. El 18 d’abril de 2007 es van obrir al públic les noves estacions de la prolongació de les Línies 3 i 5 de Metrovalencia que enllacen Mislata Almassil i Aeroport. Dies abans es van posar en funcionament l’estació de Maritim Serreria i el tram tranviario que uneix aquesta estació amb la desocupada de Neptú, en el Port de València.

En aquest període, les estacions de Aeroport, Rosas, Manises, Salt de l’Aigua, Quart de Poblet, Marítim-Serreria i les desocupades tranviarias de Francisco Cubells, Grau i Neptú han registrat prop de cinc milions de viatgers. L’obertura dels nous trams de la Línia 5 en direcció a l’Aeroport de Manises i al Port de València ha permès que aquesta línia incremente en més d’un 18% el nombre de viatgers, respecte a aquest mateix període de l’any 2006.

Per al conseller ?l’obertura d’aquest centre permetrà seguir creixent en el nombre d’usuaris, tant en les Línies 3 i 5 com en l’estació de Aeroport, sent ja un referent molt important a l’hora garantir la mobilitat dels milers de visitants que arribaran A València durant la celebració aquest mes d’agost del Gran Premi d’Europa de Fórmula 1?.

20 minuts de l’Aeroport al centre de València

El temps de recorregut des de les instal·lacions de l’Aeroport de Manises al centre de la ciutat (estacions de Colón i Xàtiva) s’ha establit en 20 minuts, mentre que la connexió amb el port és d’uns 30 minuts Metrovalencia arriba a l’Aeroport amb les Línies 3 i 5 que permeten oferir una freqüència de passada d’un tren cada set minuts i mig en ambdós sentits.

La Línia 5 de Metrovalencia conta amb un total de 18 estacions ja en servei i tres desocupades de tramvia, situades en punts neuràlgics de la ciutat de València com l’estació del Nord, la plaça de l’Ajuntament, els carrers de Xàtiva i Colón o l’avinguda d’Aragó.

200 milions d’inversió

A l’abril de 2007 van entrar en servei l’estació de Marítim Serreria (Línia 5 ) i les sis corresponents al tram Mislata Almassil-Aeroport (Línies 3 i 5), distribuïdes al llarg de més de sis quilòmetres de via. La inversió destinada a aquestes actuacions ha estat de 170 milions d’euros

Amb anterioritat al tram a l’Aeroport es va obrir al públic la connexió tranviaria entre l’estació de Marítim Serreria i Neptú, amb tres noves desocupades de tramvia, a les quals s’han destinat 28,5 milions d’euros. Aquestes actuacions formen part del Pla d’Infraestructures Estratègiques (PEU) 2004-2010 de la Generalitat i de les obres de prolongació i ampliació de la xarxa de Metrovalencia.

Atenció al client en Metrovalencia

Metrovalencia va iniciar en 1996 un programa d’obertura de centres per a l’atenció directa en les estacions principals de la xarxa i un telèfon d’informació. Actualment hi ha Centres d’Atenció al Client en Benimaclet, Xàtiva, MetroClub-Colón i Túria.

El telèfon gratuït d’atenció, 900 46 10 46, està disponible els laborals de 6.15 a 23.00 hores, laborals dels meses de juliol, agost i període de setmana santa, l’horari és de 7.30 a 22.30. Els dissabtes diumenge i festiu el client pot contactar amb el telèfon de 7.45 a 22.45 hores.

En els centres d’atenció se solen abordar informacions referents a horaris i tarifes, pla d’integració, gestió dels objectes perduts, reclamacions i suggeriments, llocs d’interès i esdeveniments, gestió de carnets personals, venda i/o lliurament d’objectes promocionals, venda d’entrades a espectacles i centres d’oci i pagaments i atenció d’incidències de la compra de bitllets en màquines d’expedició automàtica.

Notícies relacionades

12 - 10 - 2024

TRAM d’Alacant va facilitar la mobilitat de 1,7 milions d’usuaris al setembre

Els moviments diaris seguixen a l'alça, obtenint 150.306 més de desplaçaments que en el mateix període de 2023, un 9,43%...
12 - 10 - 2024

TRAM d’Alacant facilitó la movilidad de 1,7 millones de usuarios en septiembre

Los movimientos diarios siguen al alza, obteniendo 150.306 más de desplazamientos que en el mismo periodo de 2023, un 9,43...
04 - 10 - 2024

FGV facilita el acceso a las actividades programadas en Valencia y Alicante con motivo de la celebración del 9 de Octubre

Metrovalencia y TRAM d’Alacant permiten acceder en transporte público a las propuestas festivas organizadas por la Generalitat La programación de...